Regulamin świadczenia opieki nad kotem w siedzibie Klienta
§ 1
- Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług przez Opiekuna, na rzecz Klientów.
- Definicje:
- Klient – osoba będąca właścicielem kota
- Opiekun – osoba, która zajmuje się powierzonymi pod opiekę kotami – Mirela Dey-Kryszewska, zamieszkała w Ząbrsku Górnym, przy ul. Rajskiej 18,
- Zwierzę – kot
§ 2
- Opiekun zapewnia opiekę nad kotami w siedzibie Klienta lub w miejscach przez niego wskazanych, które zostały określone jako miejsca, gdzie powierzone zwierzę będzie przebywać podczas sprawowania opieki.
- Na spotkaniu zapoznawczym zostanie podpisana umowa.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania opiekuna o rzeczywistym charakterze zwierzęcia i przekazania w umowie informacji zgodnych z prawdą, podając wyczerpujące informacje o oddawanym pod opiekę kocie.
- Za świadczenie usług Opiekuna należne będzie wynagrodzenie w wysokości wskazanej w cenniku. Cennik jest opublikowany na stronie internetowej Opiekuna www.kociaopiekunka.pl
- Przy podpisaniu umowy Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku 50% kwoty całkowitej.
- Jeśli termin opieki zostanie odwołany przez Klienta, kwota wpłaconego zadatku nie podlega zwrotowi.
- Ostateczne rozliczenie kosztów za opiekę nad kotem następuje przelewem dzień przed odbiorem kluczy lub gotówką w dniu ich odbioru.
- Zapłata wynagrodzenia powinna nastąpić na rachunek bankowy Opiekuna o nr 10 1160 2202 0000 0002 2962 5038 lub gotówką.
§ 3
- Opiekun ma prawo odmówić opieki nad zwierzęciem, które stanowi zagrożenie dla zdrowia lub jego bezpieczeństwa. Przykładowo, może odmówić opieki zwierząt agresywnych w stosunku do ludzi, nieposiadających ważnych szczepień, nieodrobaczonych lub wykazujących objawy mogące świadczyć o innych chorobach – np. wirusowych.
- Opiekun zobowiązuje się do podejmowania wszelkich działań, aby zwierzę było zdrowe i bezpieczne, a akcesoria Klienta pozostały w dobrym stanie.
- Klient zdaje sobie sprawę i oświadcza, że:
- Zwierzęta mogą być tak aktywne podczas zabawy, że mogą ulec urazom, za które Klient nie będzie miałroszczeń w stosunku do Opiekuna.
- Opiekun nie będzie odpowiadał za uszkodzenia, jakie kot może spowodować w miejscu opieki podczas zabaw czy codziennej eksploracji.
- W razie pojawienia się objawów choroby czy nagłej śmierci kota z przyczyn niezależnych od Opiekuna, Klient nie będzie wnosić w stosunku do Opiekuna jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu,
- W przypadku konieczności leczenia kota w trakcie opieki, Klient zgadza się na poniesienie związanych z tym kosztów.
- Opiekun dba o zdrowie zwierząt poprzez stosowanie karmy dostarczonej przez Klienta. Klient ma obowiązek zapewnić odpowiednią ilość karmy dla zwierzęcia pod opieką, wraz z szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi częstotliwości i ilości karmienia.
§ 4
- W celu umożliwienia dostępu do miejsca sprawowania opieki, Klient przekaże klucze do lokalu bezpośrednio do rąk własnych Opiekuna oraz poinformuje o sposobie dostania się do budynku. Przekazanie kluczy nastąpi nie później niż w dniu rozpoczęcia opieki.
- Przekazanie kluczy do lokalu w inny sposób może nastąpić po uzgodnieniu tej kwestii z Opiekunem, jednakże na wyłączne ryzyko Klienta. Odebranie kluczy z miejsca wskazanego przez Klienta może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty, w wysokości wskazanej w Cenniku.
- Po zakończeniu opieki, Klient ma obowiązek odebrać klucze do lokalu bezpośrednio od Opiekuna. Właściciel może odebrać klucze w inny sposób, jednakże na wyłączne ryzyko Klienta (skrzynka na listy, portiernia).
- Opiekun zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich zasad bezpieczeństwa podczas wizyty, tj. nie otwiera niezabezpieczonych okien i balkonów, nie wypuszcza zwierzęcia, nie wychodzi z kotem na spacery, nie pozostawia otwartych okien i balkonów.
- Opiekun zobowiązany jest do przestrzegania należytej higieny, tj. mycie i dezynfekcja rąk, dezynfekcja ubrańi butów przed rozpoczęciem każdej wizyty, w celu zminimalizowania ryzyka przeniesienia do mieszkania Klienta z zewnątrz lub od innych zwierząt patogenów i pasożytów. Klient oświadcza, iż zdaje sobie sprawę, że nie istniejąmetody zabezpieczające w stu procentach przed przeniesieniem drobnoustrojów i pasożytów i zrzeka się roszczeńz tego tytułu.
- Opiekun wyraża zgodę na rejestrowanie dźwięku i/lub obrazu podczas nieobecności Klienta, jednakże obliguje Klienta do poinformowania o istnieniu urządzeń rejestrujących.
- Opiekun zobowiązany jest do przestrzegania zasad postępowania w mieszkaniu Klienta, tj. nie ma prawa przekazywać kluczy do mieszkania osobom trzecim, wpuszczać lub zapraszać do mieszkania Klienta osób trzecich, korzystać z domu Klienta w jakimkolwiek innym celu, niezwiązanym z opieką nad zwierzętami.
- Opiekun zobowiązuje się do nieinformowania osób trzecich o terminie sprawowania opieki nad powierzonymi zwierzętami oraz nie udostępniania w mediach społecznościowych materiałów zdjęciowych i wideo podczas trwania cyklu opieki.
- Opiekun, po zakończeniu sprawowania opieki, może nieodpłatnie wykorzystać i umieścić zdjęcia lub filmy z udziałem zwierzęcia Klienta w swoich materiałach promocyjnych na platformach społecznościowych, na swojej stronie internetowej oraz w bazie swoich klientów, niemniej pod warunkiem uzyskania uprzedniej zgody Klienta.
- Ze względu na konieczność pozostawienia Opiekunowi kluczy do mieszkania, Klient zobowiązuje się, że osoby trzecie (rodzina, znajomi, gosposia) nie będą miały dostępu do mieszkania w czasie opieki, pod rygorem zwolnienia Opiekuna z odpowiedzialności z tytułu zdarzeń powstałych w siedzibie Klienta w czasie opieki nad zwierzęciem (ucieczka kota, pozostawione otwarte okno lub drzwi, odkręcony kran itp.).
- Opiekun nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zdarzeń nie wynikających z jego zaniedbania.
§ 5
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Opiekuna wyłącznie w celu realizacji umowy.
- W przypadku reklamacji należy skierować ją w formie pisemnej na adres siedziby Opiekuna lub na adres mailowy deymirela@wp.pl. Opiekun ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Strony zobowiązują się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin obowiązuje od dnia 22.11.2023.
Umowa o świadczenie usługi opieki nad kotem
Zawarta w dniu ……………… pomiędzy:
Opiekunem: Mirelą Dey-Kryszewską, zamieszkałą w Ząbrsku Górnym, przy ul. Rajskiej 18, Tel. 792-098-642; e-mail: deymirela@wp.pl
a
Klientem: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
§ 1 Klient oddaje pod opiekę następującego kota:
- Imię:
- Wiek:
- Płeć:
- Nr czip:
- Inne dane szczególne:
§ 2 Zalecenia w zakresie opieki nad kotem:
- Standardowy zakres, zgodnie z ofertą Opiekuna umieszczoną na stronie www.kociaopiekunka.pl w terminie od ………………………. do ……………………
- Dodatkowe usługi/potrzeby: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Po zakończeniu sprawowania opieki, Opiekun może/nie może nieodpłatnie wykorzystać i umieścić zdjęcia lub filmy z udziałem zwierzęcia Klienta w swoich materiałach promocyjnych na platformach społecznościowych, na swojej stronie internetowej oraz w bazie swoich klientów.
§ 3 Miejsce świadczenia opieki:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Zawierając niniejszą umowę Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem świadczenia opieki nad kotem w siedzibie Klienta, udostępnianym na stronie internetowej Opiekuna www.kociaopiekunka.pl.
Strony zobowiązują się do przestrzegania postanowień ww. Regulaminu.
Klient : Opiekun :